.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين درخواست فرماندار جديد چالوس پس از معارفه

فرماندار جديد چالوس گفت: به عنوان نخستين خواسته در اين شهرستان خواستار استقلال راه و ترابري شهرستان چالوس از نوشهر هستيم.

فرماندار جديد شهرستان چالوس بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان ملي و استاني معرفي شد.
ميرقدير رضايي در مراسم معارفه‌اش با اشاره به اينكه امروز حفظ نظام اسلامي واجب‌ است، گفت: اعتقاد قلبي به ولايت فقيه، اطاعت پذيري از مافوق، التزام و تعهد و تعلق خاص به ولايت و نظام اسلامي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي دروني من است كه با پايبندي به آنان گام برخواهم داشت.
رضايي خطاب به مديران افزود: اگر مي‌خواهيد موفق باشيد بايد تابع دولت بوده و در اجراي قانون گام برداريد.
وي صداقت، تعامل، وحدت و همدلي را تنها راه دستيابي به اهداف عنوان كرد و با اشاره به توانمندي‌هاي شهرستان چالوس گفت: چالوس با داشتن بزرگ‌ترين كارخانه حريربافي خاورميانه در سال 1315 و اشتغال بسياري از هموطنان از ساير شهرها و استان‌هاي كشور امروز نشاني از روزهاي گذشته ندارد، بنابراين بايد با برنامه ريزي جديد در راه توسعه اين شهرستان و رفع عقب ماندگي‌هاي آن گام برداشت.
رضايي بيان داشت: كمبودهاي زيادي در اين شهرستان مشاهده مي‌شود كه نيازمند ديدي وسيع‌تر نسبت به آن و توجه ملي و استاني است.
وي در پايان تصريح كرد: به عنوان نخستين خواسته در اين شهرستان خواستار استقلال راه و ترابري شهرستان چالوس از نوشهر هستيم، زيرا وجود جاده كندوان، جاده‌هاي كوهستاني و راه‌هاي مختلف روستايي در بخش كلاردشت نيازمند توجه ويژه اي است كه با استقلال اين اداره مي‌توان در ارائه خدمات راحت تر عمل كرد.
معاون پارلماني وزارت كشور نيز گفت: امروز ايران تنها پايگاه دوران عصر ظهور است و ما بايد خود را سرباز اين عصر بدانيم.
مهدي محمدي با اشاره به اينكه شهرستان چالوس به عنوان يكي از شهرهاي مهم دوران دفاع مقدس در اعزام نيروها داشت به بيان خاطراتي از آن دوران پرداخت.
وي ادامه داد: اين شهرستان با اهداي 500 شهيد و تعداد زيادي جانباز و آزاده به انقلاب نشان داد كه در راه حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي پيشرو است.
محمدي‌فر بيان داشت: امروز چه بخواهيم يا نخواهيم تنها پايگاه دوران عصر ظهوريم و وظيفه داريم در اين دوران همچون سربازي جان بركف انجام وظيفه كنيم.
وي خاطرنشان كرد: آمريكا در طول عمر كره خاكي با استفاده از شيوه‌هاي مختلف اطلاعاتي، تكنولوژيكي و فرهنگي در خانه‌ها نيز رسوخ پيدا كرده است و به صورت آشكار با نظام جمهوري اسلامي به دشمني مي‌پردازد، بنابراين ما بايد هر يك در مسيري كه قرار داريم و انجام وظايف محوله تمامي سعي خود را كنيم تا مبادا خدشه اي به اين نظام وارد آيد.
در ادامه امام جمعه كلاردشت نيز با اشاره به احاديث و رواياتي بيان داشت: شريف‌ترين انسان‌ها در ميان هر قومي خادم‌ترين آنها هستند.
حجت الاسلام سيد مصطفي محمدي اظهار داشت: آستانه تحمل مديران بايد بالا باشد، صبوري داشته باشند، اعتقاد و پايبندي آنان به نظام و ولايت فقيه در عمل مشهود باشد و همسو با اهداف دولت كريمه احمدي‌نژاد حركت كنند.
وي ادامه داد: مدير اين دولت نبايد مديريت حجابي داشته باشد، بلكه بايد در بين مردم و در كنار آنها باشد تا از نزديك مشكلات را لمس و نسبت به رفع آن اقدام كند.
محمدي تصريح كرد: امروز بايد جلوي فتنه اگيزي را گرفت و كساني كه با فتنه انگيزان هم فكر هستند نبايد در اين دولت جايي داشته باشند و مديران ارشد بايد توجه داشته باشند كه اين افراد در بدنه دولت و ادارت نفوذ پيدا نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.404 seconds.